Returnering og garanti
Hos GGM Gastro har du ret til at returnere købte produkter inden for 14 dage efter modtagelsen af varen. GGM Gastro erbjuder även fullservicegaranti i upp till 2 år

Nedenfor beskriver vi mere udførligt, hvor nemt du kan returnere et produkt og gøre brug af vores garanti.

Returnering – på den nemme måde

For at give dig tryghed ved køb hos os tilbyder vi en række garantier samt en enkel og problemfri returservice, hvis et produkt skulle være beskadiget eller lignende.

Hos GGM Gastro har du ret til at returnere de købte produkter inden for 14 dage efter modtagelsen af varerne.

For at ombytte din enhed, bedes du kontakte vores kundeservice via Helpcenter.

Og så nemt er det

Kontakt kundeservice, så modtager du en returseddel til din returnering.

Det er vigtigt, at retursedlen sættes uden på varen eller pakken, der skal returneres – ellers kan der opstå betydelige forsinkelser.

For varer sendt med fragtmand arrangerer vi gerne returtransport for egen regning. Kontakt venligst kundeservice for information om omkostningerne.

Af forsikringsmæssige årsager bedes du indsende et billede af de forsvarligt emballerede varer på forhånd.

Fragtfirmaet vil derefter afhente varerne hos dig og returnere dem til GGM Gastro. Hvis varen blev leveret med DPD eller UPS, kan du returnere varerne med en fragtservice efter eget valg.

Returneringen skal ske senest 14 dage efter modtagelsen af varerne (via Helpcenter eller telefonisk hos kundeservice).
  • Returneringen er blevet godkendt (skriftligt) af en servicemedarbejder hos GGM Gastro.

  • Varerne er ubrugteubeskadigede og komplette.

  • Varerne skal være forsvarligt emballeret til transport i den originale forsendelsesemballage

  • Varerne må ikke være specialdesign, B-varer, varer indkøbt særskilt efter kundens ønske eller reservedele.

  • Kunden påtager sig omkostningerne og transportrisikoen ved returneringen.

  • Køb baseret på en leasingaftale (f.eks. via Grenke Leasing) er undtaget fra returretten.
Typer af garanti
1. Reservedelsgaranti

1 års fabriksgaranti på reservedele fra fakturadatoen. Garantien dækker ikke: glasmaterialer, pakninger, tætningsmateriale, keramik, chamotte samt sliddele som f.eks. varmeelementer. Der opkræves ingen ekstra omkostninger – reservedelsgarantien er gratis!

2. Fuld garanti i 1 eller 2 år

Den valgte fuldgaranti gælder fra fakturadatoen. Fuldgarantien dækker omkostningerne til den tekniker, der er udpeget af GGM Gastro inden for garantiperioden. Garantien gælder ikke for: Glasmaterialer, pakninger, tætningsmateriale, keramik, chamotte samt sliddele såsom varmeelementer.

  • 1 års fuld garanti: Tillæg baseret på nettovarens værdi + moms

  • 2 års fuld garanti: Tillæg baseret på nettovarens værdi + moms
Garanti

Hos GGM Gastro ved vi, hvor vigtigt det er for dig som kunde at føle dig tryg ved dit køb. Derfor tilbyder vi garanti på vores produkter – som en ekstra sikkerhed og et bevis på vores høje kvalitet. Med garanti fra GGM Gastro får du ikke kun professionelt udstyr, men også ro i sindet, hvis uheldet skulle være ude. Vi står bag dig hele vejen!

Vilkår for alle garantityper:

  • Stikløse og gasdrevne apparater skal installeres af en autoriseret tekniker.

  • Ved køle- og fryseapparater skal parametrene indstilles af en fagperson ved første idriftsættelse.

  • Manglende overholdelse medfører, at garantien bortfalder.

  • Teknikerens faktura skal opbevares i garantiperioden.